יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

מהו עדכון פנדה \ פינגווין?

היכן הכל התחיל..
לפני כמה שנים היה ניתן לקדם אתרים בשיטות קלות, פשוטות, ומהירות.
אבל לגוגל זה לא כל כך התאים, הוא אמר אנחנו רוצים תוכן, אנחנו רוצים רלוונטיות.
ולגוגל היה רעיון מבריק! גוגל ציין - אנחנו נוציא מידי שנה עדכוני אלגוריתם ובכך לסנן את האתרים "הלא רלוונטים".

אז מהו עדכון פנדה?

עדכון פנדה (
Google Farmer Update) הוא עדכון אלגוריתם המבצע שינויים בדירוגים שונים במנועי החיפוש.
עדכון פנדה הראשון נוצר ב- 2011 וע"פ גוגל מטרתו היתה לסנן את הדירוגים של אתרים "לא איכותיים, לא רלוונטים. והלא עומדים בהנחיות של גוגל."
מטרתו הייעודית הוא להשאיר את מיטב אתרי התוכן האיכותים, ולסנן אתרים לא רלוונטים עבורו.

מהו עדכון פינגווין?
עדכון  פינגווין (Google Farmer Update) העדכון הראשון החל את דרכו ב- 2012.
העדכון נותן מטרה להעניק לאתרים איכותיים בונוסים והטבות בדירוג הנוכחי שלהם.
אבל מה שהעדכון עושה לאתרי זבל וספאם, אתרים ללא מתן ערך לגולש.
גוגל פשוט מסיר אותם מתוצאות החיפוש, ונותן עדיפות לאתרים איכותיים יותר!
או במשפט קצר: העדכון נועד למנוע הצגת אתרי ספאם \ זבל \ לא רלוונטים, להוריד אותם בדירוגים.
ואפילו להסרתם מתוצאות החיפוש.


איך מתחילים להתכונן לעדכון הבא?
ראשית, יש לוודא שאתרכם עומד בהנחיות של גוגל, יש לראות את ההנחיות - הנחיות למנהלי אתרים
כעת, יש לעקוב אחר מס' פרמטרים אשר מוודאים שאכן האתר שלנו לא יפגע בעדכון הבא של גוגל.
  • תוכן מקורי, איכותי, ולא מועתק.
  • ערך העמוד לגולש (פתרונות וערך מינימלי)
  • הצגת דף נחיתה רלוונטי עבור הגולשים
  • צפיפות נכונה של מילות המפתח בתוכן (במידה ויש)
  • תוכן מעל 250 תווים
  • סינון והסרה של קישורי ספאם\זבל

זה כמה מהפרמטרים הפופולרים שהאלגוריתם של גוגל בודק באתרכם בעת עדכון חדש.

המלצה: מידי חודש תעלו תכנים חדשים לאתר, שהאתר שלכם תמיד יתעדכן ויהיה חי ונושם (פעיל)
גוגל נותן עדיפות גבוהה לאתרים שמתעדכנים מידי שבוע או חודש.
מאשר אתרים שמתעדכנים פעם בחצי שנה, שנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה