יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

כתיבת תוכן לקידום

מאמר זה עוסק ביכולת שלך להבין ולקדם את האתר שלך בגוגל על ידיי שימוש בכלים ובכללים הנכונים. 
כתיבת תוכן לקידום הוא בגדר תעלומה, ירייה באפלה של אנשי הקידום עשויה לפגוע או להחטיא את המטרה. 
במאמר זה נבחן מהם הגורמים בכתיבת תוכן שמקדמים או לא מקדמים אתר, כמו כן נבדוק מה קורה במידה ומקדם האתרים נוקט בגישה הלא נכונה ושם את המאמרים הלא נכונים באתר, עוד נכתוב על הדרכים היעילות ביותר לקדם אתר באמצעות כתיבת תוכן וכמובן שגם נכתוב את ההמלצה שלנו לתוכן שיקדם לכם את האתר.
נתחיל בכך שנודה שאנחנו הולכים לעשות פשע חמור, אנחנו הולכים להשתמש ביכולות הכתיבה היקרות שלנו ולהפיק בסוף מאמר ריק כמעט מתוכן שתכליתו אחת – קידום האתר שלנו בגוגל.


מהם הגורמים המשפיעים בכתיבת תוכן אשר גורמים לעליה בתוצאות החיפוש?
כמות המילים במאמר, אורך הטקסט יהווה שיקול עיקרי לסעיף הבא.
כמות האזכורים למילה אותה אנחנו רוצים לקדם (או לצירוף), הכמות תהיה ביחס מסוים מאורך הטקסט, יחס זה נקבע ע"י גוגל ואינו ידוע לאף אחד בישראל (גם אם יש כאלה שאומרים שהם יודעים, הם לא). 
מיקום המילים המיועדות לקידום בכל הטקסט, כלומר היכן להשתמש בהם ברצף של הטקסט מהכותרת ועד הסיום. 
מקוריות התוכן, כתיבת תוכן לא מקורי לא שווה כמעט כלום אלא אם כן הצלחתם למכור אותו לאתרי מאמרים. 
שימוש במאמרים לא נכונים באתר לא יביא לתוצאות רעות כלל וכלל, במקרה הרע לא תתקדמו במילה שרציתם אלא במילה אחרת שבכלל לא קשורה. ישנם אנשים בישראל שטוענים ששימוש בתוכן שנמצא באתר אחר וכבר נחשף לגוגל עשוי בהחלט לגרום לעונש , במקרה כזה העונש היחיד שתקבל יהיה מבית המשפט בנושא הפרת זכויות יוצרים (חייבים לבקש אישור לשתול תוכן מאתר אחר) ולא מגוגל , האחרון יודע לזהות היכן הוא קרא את המאמר קודם וזה המקום שמקבל "ניקוד" עבור כתיבת תוכן.

איך לקדם אתר בגוגל - https://www.youtube.com/watch?v=QAkAWyQ4Prs

לטעמנו הדרך היעילה ביותר לקדם אתר באמצעות כתיבת תוכן היא על ידי פעולה במספר מישורים במקביל:
צבור כמות מספקת של מאמרים קצרים שנכתבו נכון בהיבט הקידום. עשה מנוי לאתרי מאמרים ופורומים (בנושא הרלוונטי). פרסם את המאמרים שלך באתרים אלו ובפורומים תוך מתן קרדיט אחד בלבד בסוף הטקסט לאתר שלך. 
פתח עמוד באתר שלך המיועד לתכני קידום. שתול בעמוד עד 4 מאמרים כל חודש ואת הקישור למאמרים האלו שתול בדף הבית שלך. כל חודשיים החלף את המאמרים באתרים ובפורומים החיצוניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה